Followers

Thursday, July 8, 2010

Mata Lalat Bermanik


Salam,
Selalunya jahitan mata lalat dijahit di leher baju. Tetapi kali nie saya gabungkan jahitan mata lalat ini dengan jahitan manik. Satu kombinasi yang sangat cantik. Lebih cantik dan menarik jika jahitan kita kemas dan manik yang digunakan daripada manik yang betul2 berkualiti. 
                                          
Disebabkan begitu teruja dengan jahitan terbaru ini, saya telah jahitkan jahitan mata lalat bermanik ini dileher dan juga di lengan baju. Saje buang tabiat skit jahit mata lalat kat lengan baju. Lama2 tengok cantik le plak. Tapi lagi cantik klu saya jahit guna manik yang berkualiti. Mesti lagi up glamournya.

Ada sesiapa berhajat nak saya ajarkan jahit mata lalat bermanik? Kalau ada sila bagi respon, nanti bolehle saya buatkan tutorial. Bolehlah try jahit dan melaram kat baju raya. Very simple.

Mata lalat bermanik di lengan baju


Mata lalat bermanik di leher baju

9 comments:

  1. cantek .. brape harga nye tuh ..

    ReplyDelete
  2. kreatifnya.. saya ni selalu fail bab sambung benang kalau buat mata lalat, sbb tuh selalu buat tulang belut jer kekeke

    ReplyDelete
  3. kreatif gak tu...saya tak penah tgk lak gabungan cam tu...

    ReplyDelete
  4. cantik... hehe saya tgh cari tutorial utk jait mata lalat..alang2 boleh la jait ngan manik skali..cepatla buat tutorial..dah x sabar nak jait ni..hehehe

    ReplyDelete
  5. idea yg menarik ni... kalau ada tuto besh gak...

    ReplyDelete
  6. To eima: nie first time sy jahit mata bermanik. Selalunya jahit mata lalat biasa aje. byk lgi yang perlu sy pelajari. sy selalu ambik upah jahit mata lalat biasa aje.

    ReplyDelete
  7. MILA: wah terror le akak sbb masih setia dengan tulang belut. saya dah lama tak jahit tulang belut.

    ReplyDelete
  8. cantiknya.... harap TT boleh buat tutorial plak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails