Followers

Saturday, October 30, 2010

Crochet: Permata Headbands

Salam,
First time saya buat headband nie. Terbuat headband ini pun sebab nak bagi sesuatu dekat anak2 yang saya asuh. Semalam adalah hari yang terakhir saya bertugas di Pusat Anak PERMATA Negara. So sebagai kenangan2, saya kaitkan headband ini khas buat sicomel2 yang saya asuh. Saya namakan headband ini 'Permata Headband'.



Saya buatkan headband ini sebanyak 7 jenis colour untuk 7orang murid. Design memang very simple sebab saya tak cukup masa sampai terpaksa korbankan masa tidur nak siapkan headband ini. Tapi saya rasa sangat berbaloi  bila saya dapat tengok budak2 nie gembira dan pakai headband hasil kerja tangan saya sendiri. Alhamdulillah ramai yang suka dan suggestkan saya buat dan jual. Idea yang bagus tapi berapakah harga saya nak jual? Ada sesiapa boleh tolong saya cadangkan harga?

Tengoklah dorang nie semua tersenyum manis sambil mengayakan headband yang saya buat. Secara tak langsung jadi model saya sekejap. Shazleena, Qiesya, Dareena, Fatin, Adilla, Qaseh dan Dania, Teacher Ila will miss u all. I love u all so much...

2 comments:

  1. nice!suka tengok...tambah2 lagi bila dipakai oleh model2 yg comel tu..

    ReplyDelete
  2. terima kasih sbb sudi hasil kerja saya..saya masih merangkak lagi.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails