Followers

Friday, January 28, 2011

Tempahan baju


Second last tempahan yang aku terima. Rasanya kali nie aku nak tutup ambik tempahan baju. Bukan merajuk tapi keadaan masa yang tak mengizinkan aku nak ambik tempahan. Lagipun aku rasa macam tak berbaloi dengan upah nak masa yang aku luangkan untuk menjahit. Bukan menolak rezeki tapi sekarang aku kurang berminat nak menjahit baju. Aku lebih suka membuat perkara yang boleh buat aku berfikir. Macam crochet walaupun senang tapi kadang2 aku pening jugak nak fikir design apa dan warna.Tapi sekarang aku rasa aku dah jatuh hati dengan felt. Felt betul2 membuatkan otak aku berfikir. Aku suka macam tue. Jahit manik dan sulam reben pun aku suka sbb buat otak aku berfungsi. Menjahit baju aku kena tolak ke tepi sekejap. Ada lagi 1 tempahan yang perlu aku siapkan. Harap sebelum raya cina aku boleh siapkan. Kesian kat customer aku tue, dah lama dia hantar baju dengan aku. Cuma masa tak mengizinkan aku. Tue pun dia nak hantar baju lagi kat aku. Kali nie terpaksa aku tolak.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails