Followers

Monday, July 18, 2011

Crochet: Hp Pouch

HP01

HP02

HP03

Wah banyak jugak hp pouch berjaya saya siapkan. 3 tue banyak k? heheheheh sebenarnya ada 5 hp pouch saya siapkan. Hanya 3 saya upload dulu, yang lagi 2 saya upload kemuadian.. Saya suka sangat hp pouch nie sebab semuanya very cute and sweet. Weikkk puji untuk diri sendiri le plak. Tak adalah sebenarnya gembira sebab saya berjaya buat pattern yang baru dan dapat berkongsi dengan kawan-kawan sekalian. Walaupun design dia simple tak bombastik tapi saya tetap puas hati. Mana tahu permulaan yang baik untuk saya try tote bag plak untuk masa akan datang. 

9 comments:

  1. akak dh try buat sekali hp pouch guna start stich tp kali kedua nk buat tak jd dah, senget benget. tp rasanya guna single stitch lg senang tp x cuba lg...nk bljr jugak..huhuhu.

    ReplyDelete
  2. TQ kak Rafidah.
    TQ kak pinkyfrog

    sc mmg senang, tp org yg mcm saya nie jenis yang tak sabar mmg susah le.. ada saya guna teknik sc hp pouch sebelum nie.snng aje kalau guna sc. kalau nk cepat guna dc mcm saya buat, guna jarum yang lebih kecil spy st jadi rapat2. nnt saya upload hp pouch saya yang lain guna teknik sc.

    ReplyDelete
  3. cutenya kak Lia :D

    ReplyDelete
  4. Very beautiful my friend loves the hands of health.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails