Followers

Wednesday, August 17, 2011

Baby set 1

Headband

Beanie


OMG..Apa pendapat anda tentang set baby nie? Teruja? Tertarik? Jatuh cinta? Geram?
Hehehehheh mesti tak tahu nk cakap apakan sebab lawa sangat. Saya yang tukang buat pun dah tertarik dan geram + sayang nak lepaskan. 

First time buat set baby. Alhamdulillah menjadi seperti apa yang saya rancangkan. Tempahan siapa? Tak ada siapa pun saya buat sekadar untuk ready made aje. Saya memang suka buat ready made, boleh pelbagaikan pattern dan secara tak langsung dapat try pattern yang baru.. (tapi kadang2 tue ada gak pattern yang syok sendiri). Bila ada orang order mulakan mulalah mengelabah sebab pattern main hentam aje. Rasanya bukan saya seorang berkeadaan macam nie, saya percaya ada yang macam saya. Pattern syok sendiri. Bila orang nak minta pattern bukan kedekut nak bagi tapi tak tahu nak explain macamn.

Okeylah kita jumpa next entry. Sorylah laterly jarang update blog. Buzy siapkan order. Minggu ni, minggu akhir pos barang. So, mahu tak mahu terpaksa pulun siapkan order. Kalau tak pos minggu nie, alamatnya tak sampailah barang yang di pos before raya.

3 comments:

  1. hahaha... tol2... kdg2 tu mls nk tulis pattern... bkn kedekut... bkn sng nk tulis, kalau silap susah... bila la nk jadi mcm teresa nih... rajin tol dia...

    ReplyDelete
  2. geram!!!

    headband tu kalau mak baby yang pakai comel tak ek? hehe.. comel sangat! geram!!

    :D

    ReplyDelete
  3. Zulia :> hehehheheh, jangan kata nk tulis pattern, nk buat tutorial pun tak tahu mcmn nak mulakan..

    MamaDaniel:> mak budak pun comel kalau nk pakai. tak salah pun..kalau cantik dan comel buat sedondon anak beranak gitu. Wahhh glamour habis. Mesti ada yang memuji comel.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails