Followers

Monday, December 5, 2011

Crochet: Booties and mitten


Tempahan kali nie datangnya dr akak syafiqah... senang sangat berurusan dengan beliau. akak nie menyerahkan sepenuhnya kepercayaan pada saya dalam pemilihan warna dan design. Katanya serahkan pada yang yang pakar.. heehehehehe pakar k saya nie.. Allah kak saya nie masih bertatih lagi dalam dunia crochet nie.. Ada lagi yang lebih pakar dari saya.. Booties ngan mitten nie utk baby dia dalam perut dan baby kak dia.. mmg pening kepala nk pilih warna sbb tak tahu jantina baby lagi.. saya just agak2 spy sesuai utk baby boy or girl pakai..

Sebenarnya ini adalah percubaan saya yang pertama buat mitten dan booties fesyen macam nie. gembira tak terkata akhirnya saya berjaya buat booties ala2 boot gitu.lama dah mengidam buat booties fesyen mcm nie.. Alhamdulillah akhirnya impian menjadi kenyataan. Banyak kali jugak try n erro..

4 pasang mitten





4 pasang booties

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails