Followers

Tuesday, April 17, 2012

Crochet: cardigan+sun hat

Cardigan dengan nama


Hiiii, bertemu kembali setelah sekian lama tak bertemu.. Bukan tak ada projek baru cuma saya kekurangan idea untuk mencurahkan kata2 dlm blog saya nie.. Jangan kata nak menaip, saya juga menghadapi masalah dalam memberikan sentuhan terakhir untuk setiap produk crochet saya. Wah tak tahulah kenapa sejak akhir2 nie saya selalu hilang mood dan idea hilang.. Janganlah lama2 ek hilang fokus kesian pada customer yang dah lama menunggu order dorang siap..

Cardigan dan sun hat nie sebenarnya order bulan lepas.. Sorylah kengkawan sebab baru sekang saya ada kesempatan hendak berkongsi dengan anda2 semua.. Kesian dekat blog saya nie, lama sangat terabai.. FB saya pun lama saya tak upload projek baru. Semuanya gara2 mood malas nak upload dan berkarya. Saya cuma layan FB dari oversea cari idea2 dari oversea. 

2 comments:

  1. nape hilang mood ni... kena cari idea baru ni.. jgn buat projek yang sama.. buat projek baru yang mencabar minda.. hehe.. ;)

    cardigan tu cantik la.. warna dia mmg cemerlang! suka bright color camtu. guna benang apa ek?:)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha teringin juga nk buat projek baru.. kawan2 semua buat projek beg boya saya juga terpaksa tgk dr jauh sebb tak boleh nk join.. Waiting list saya makin panjang.

    oooo cardigan tue saya pakai benang nona aje..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails