Followers

Sunday, April 11, 2010

Crochet Hp Pouch

Dah lama sebenarnya aku nak buat pouch untuk hp aku nie.Kesian kat hp aku nie, badan dia dah banyak calar balar. Tapi alhamdulillah tetap setia berkhidmat kat aku walaupun usia dia dah menjangkau 4 tahun.
Pattern untuk buat pouch nie memang tak ada. aku pakai taram aje.Alhamdulillah mujur jadi. Tapi jenuh jugak le aku ngadap nak siapkan pouch nie.Almaklum le aku nie masih lagi amatur dalam dunia crochet.
Dalam pada nak siapkan pouch ni aku sempat le berangan2 nak buat beg plak dengan pattern ni.
Dan masih mengekalkan konsep berwarna warni. Chewah KONSEP!! Tapi apa nak buat aku memang suka mengunakan banyak warna dalam handmade aku.


Bahagian hadapan kombinasi warna merah dan juga warna coklat. Tengok le warna yang sangat kontra.


Manakala kombinasi warna hijau dan kuning sudah terlalu biasa. Terutama kepada rakyat negeri Kedah.


Ni plak adalah pandangan dari sisi. Menggabungkan warna biru dan juga ungu. So macammana rakan2 semua? Ada sesiapa yang berkenan? Kalau ada jangan malu2 atau segan untuk menempah daripada saya. Ewah2  siap promote plak.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails