Followers

Friday, April 15, 2011

My first baby booties


 Ok tak percubaan pertama saya kait baby booties nie? Booties nie tak ada kepunyaan sesiapa pun. Just saya buat untuk syok sendiri je. Geram bila tengok rakan-rakan yang lain buat baby booties yang lagi comel daripada saya. Rasa jelous plak. Nak buat untuk anak sedara, tak ada tanda2 lagi nak dapat anak sedara yang baru. Nak buat untuk anak member tak ada saya dengar yang bunting. Nak buat untuk anak sendiri? Tak tahulah bilanya. Tapi tak pe jangan risau boleh simpan. Janji simpan elok2 jangan kotor. Kita layan aje gambar2 kat bawah nie ek. Opps nak link pattern booties nie? Klik dekat sini ek. Tapi pattern tue saya dah ubah le sikit-sikit. Tak ada tiru 100% dari pattern tersebut. Jangan lupa komen, hasil kaitan saya yang pertama nie.

 Pandangan sisi

Pandangan depan


Pandangan dekat mana nie? Semak saja mata memandang. Pandangan dekat bakul projek-projek kait saya yang terbengkalai. Entah bila saya nak siapkan. Ada tue tinggal nak taruk mata dengan hidung aje. Jangan tiru macam saya tau suka menangguhkan kerja. Tak elok punya perangai.

8 comments:

  1. OKLAH TUH..NAMPAK KEMAS..COLOR PUN NICE..HEHEHE..CANTIKKKKKKKKK...

    ReplyDelete
  2. Tq2.. semangat nk try pattern yg lain.. buat aje belakang kira nak bagi kat sapa.

    ReplyDelete
  3. betul tuh..skrg musim member2 nak bersalin get ready hadiah dah siap..handmade lagi..tak yah beli kat kedai doh..hehehe..

    ReplyDelete
  4. tahniah! :) pink colour cantik. Kagum tengok crochter yang blh baca crochet instructions. Saya masih belajar lagi, sila tunjuk ajar.

    ReplyDelete
  5. comelnya booties ni halizda!cute sgt...sayangnya tak ada yg empunya lagi...simpan untuk anak sendiri la nanti...hihi...

    ReplyDelete
  6. TQ zaza, sindar n lia for ur comment

    Zaza
    tak pe zaza kita simpan aje. Mmg sy suka bagi kat org hasil kerja tangan saya sendiri. baru puas hati. sbb selalunya handmade takkan sama dengan org lain.

    Sindar
    Boleh aje tunjuk ajar. sy dulu pun tak reti gak bc pattern yg bertulis. reti yg diagram aje. Tak pe banyakkan praktis.

    Lia
    Tak pe boleh simpan.. bkn busuk pun.

    ReplyDelete
  7. comel2...boleh jual ni akak...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails