Followers

Thursday, December 1, 2011

Halizda craft di Pesta Konvo USIM,Nilai 1-4hb December 2011


Memamg lama sesangat saya tak post apa2 my craft projek... Tidak bermaksud saya tak post entry saya tak aktif bercraft.. Still aktif cuma..... kemalasan nak menulis, blog kena virus dan alhamdulillah sedikit bz menyiapkan tempahan..

Untuk pembuka bicara, saya uploadkan craft2 yang sempat saya siapkan utk jualan di Pesta Konvo USIM,Nilai 1-4hb December 2011. Tak banyak sebenarnya saya supply barang untuk jualan konvo tersebut. Takpalah sebagai permulaan untuk saya mengembangkan lagi craft work saya... Mybe next time saya nk try jual sendiri di booth bila dah ada keyakinan diri. sekarang nie bukan tak ada niat cuma kekuatan diri aje yang tak ada dan perkara paling utama barang untuk jualan ready stock tak ada.. Tue yang buat rancangan untuk berjualan sendiri tak ada.. Tak apalah sekarang saya try just tumpang2 booth kawan..

Layan aje dululah ye gambar2 yang ada.. tuan blog kena mengundurkan diri sebab next projek nak supply barang lagi untuk 'Hari keusahawanan' di UM pada minggu lepas depan. Harap2 saya sempat menyiapkan produk.... ok see u later.

Byk tak saya supply brg?

Brooch Rose
Keychain mushroom
Hp Starp love

1 comment:

  1. seronok nyer dapat join booth... teringin nak join benda2 mcm ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails