Followers

Wednesday, February 9, 2011

200++ Follower dan Sale

Alhamdullillah blog saya dah ada 200 orang follower. Ini bermakna dah lebih 200 orang menjadi ahli kelab duniahalizda. Satu pencapaian bagi saya yang begitu membanggakan. Daripada zero tentang blog, saya sekarang sudah semakin mahir berblogging. Semuanya saya belajar sendiri melalui internet. Banyak lagi yang perlu saya pelajari bagi memantapkan lagi hasil penulisan saya. Dan saya berharap sangat dapat korek ilmu bagaimana nak buat bisnes online yang berjaya.

Bagi meraikan ulang tahun pertama blog saya, dan ahli kelab saya dah capai lebih 200 orang, saya akan menganjurkan GA dan potongan harga sehingga 35% dari barangan craft yang terpilih. Bila saya nk buat GA and sale? InsyaAllah dalam masa terdekat sebelum bulan Mac.

Gambar sumber dari google

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails