Followers

Monday, February 28, 2011

My first wall hanging






 Seharian suntuk menyiapkan wall hanging nie. Bukan tempahan dari sesiapa pun. Saya buat untuk dihadiahkan pada pengantin baru. Suka bagi hasil kerja tangan sendiri, walaupun tak secantik dan sekemas jahitan sifu2 RE tp saya tetap nak mencuba. Kali nie saya try buat  wall hanging lari dari kebiasaan bagi RE Frame. Saja nak try buat sesuatu yang baru. Kebetulan bahan-bahan nak buat wall hanging nie, dah lama saya beli. Cuma tak ada kesempatan nak buat aje.

Kemasan untuk bahagian tepi ( yang macam renda tue) saya menggunakan teknik crochet. Cantik jugakkan kalau dari jauh dah macam renda plak.... Banyak lagi yang perlu saya perbaiki terutama sulaman benang pada  nama. Tulisan nampak sedikit hodoh. Almaklumlah bab tulisan saya memang tak creatif dan cantik.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails