Followers

Wednesday, April 6, 2011

E-BOOK RE



Alhamdulillah semalam E-Book RE yang saya tempah telah selamat sampai kat tangan saya. First time order secara online nie. Nasib baik selamat sampai kalau tak terbang duit saya RM60.00. Terlupa yang post ekspress tak serah terus kat tangan kita tapi dia letak kat dalam peti surat. Almaklumlah saya duduk kat apartment, takut ada budak2 nakal yang seluk kat dlm peti surat plak.

Teruja jugak nak mencuba pattern2 yang ada kat dalam E-BOOK nie, tapi kekangan masa membuatkan keinginan saya terbantut. Kena siapkan tempahan2 yang saya dapat. Alhamdulillah rezeki yang Allah berikan pada saya.

Ok, jumpa lagi di lain masa. InsyaAllah kalau saya dah cuba pattern yang ada kat dalam E-BOOK nie, saya akna share kat dalam blog saya nie. Kepada sesiapa yang berminat nak dapatkan E-BOOK RE nie, boleh dapatkan kat blog Diari Ann pada harga RM60.00.  Promosi akan berakhir pada 30 April 2011.

4 comments:

  1. wah ader cd eh..dia tunjuk cara2 nak buat design ker,.teringin nak gak nak buat kat baju sendiri..tapi masa sentiasa mencemburui..hehehe

    ReplyDelete
  2. zaza mmg best cd nie.. mcm2 patern RE ada. dr sarung kusyen, baju, kad, frame boleh le kita tiru pattern2 tue semua. tp sy suggestkan awk jgn beli dl cd nie, beli buku sulaman asas dulu. nnt baru leh faham.

    ReplyDelete
  3. kak na pun dah beli gak....tak puas tgk ulang2 kali!!..nak try gak paten2 yg pn ann setakan..best sangat!!!!kan kan kan

    ReplyDelete
  4. mmg best sgt pun. kena print baru puas hati. tak tahu le bila nak start buat. akak tak beli buku yang mak lang jual?sy nk beli tp stok dh habis..kena tunggu next oder le..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails