Followers

Monday, January 9, 2012

Baby zaara punya

Akhirnya saya berjaya jugak menulis entry utk thn 2012.. Tahun baru azam mesti barukan kan kan kan?? Azam saya moga saya perbaiki diri dan rajin2 tulis entry. Nampaknya azam saya tahun lepas nk tulis entry melebihi 100 entry setahun tidak mencapai sasaran.. Harap2 tahun nie saya berjaya.. Amin..

Pembuka bicara untuk entry 2012 baby set tempahan dr Puan Bibz Suzy utk baby Zaara.. Saya suka sangat kombinasi warna set nie. Sangat menarik.. Mungkin sebab saya tak pernah bermain dengan ungu pekat.. membuatkan keterujaan saya bertambah. Jangan tak tahu saya sendiri sayang nak bagi pada baby Zaara. Dan saya tak sabar sebenarnya nk tgk baby Zaara pakai.

Baby set

Cardigan

Kiranya ini percubaan kali kedua saya buat cardigan pattern nie.. mmmmmm org cakap bila dah masuk kali kedua mesti tak jadi masalah.. tp saya plak berlainan. Kali kedualah selalunya saya buat mistake. Macam cardigan nie dah nak siap tetiba baru saya perasaan yang ziq zaq dia tak cukup bilangan stitchs(st). its mean badan belah kira dan kanan tak sama besar. so apa lagi terpaksalah di bukak dan kait kembali.. Memang kalau nak buat pattern macam nie, kena ingat selalu kira dan kira supaya kita tak buat byk kali keja..

 Sun Hat

Topi nie baby Zaara yang punya ye.. Orang lain tak boleh pakai... Tgk tue siap ada nama lagi.

Booties

kasut nie pun comel aje.. Jangan tak tahu ada yang berkenan mintak saya ajarkan buat bunga.. Katanya cantik sbb bunga tue terletak aje..

Sekian entry kali nie.. kalau ada yang berkenan nak tempah boleh contact saya di fb:halizda craft or boleh emailkan ke halizda@gmail.com.. Saya terima tempahan mengikut custom made..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails