Followers

Tuesday, January 31, 2012

Crochet: Cardigan lagi


Alhamdulillah tempahan dr pn watie telah selamat di hantar.. Kali nie saya baik hati sbb hantar terus ke tangan customer. Bukan ke tangan puan watie pun tapi ke tangan hubby beliau. Kebetulan saya nak ke HKL, so tak jadi masalah nak drop ke balai bomba chow kit.. Satu laluan aje..

Cerita menarik tentang cardigan nie, saya buat ketika bercuti bersama family di Pangsun, Hulu Langat. Macam kelakar pun ada, family saya sibuk ada yang berseronok mandi, mancing, siang ikan saya plak berseronok layan mengait. Seronok ooooo mengait sambil menikmati panorama hutan belantara yang tak tercemar lagi bersama deruan kicauan burung dan air yang mengalir. Mmg betul2 menenangkan jiwa raga..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails