Followers

Wednesday, January 25, 2012

DIY: drawstring pouch/ beg jerut

Hari nie saja nk share link2 buat pouch.. Saya dah lama mengidam nk try buat pouch mcm nie.. Dalam perancangan dah lama sebenarnya nk buat.. Cuma kesempatan nak buat mmg tak ada.. (almaklum sekarang saya gemar cuba benda baru).. Kebetulan tengah rajin cari tutorial saya kongsi bersama dkt blog saya. Sambil  mencuba saya boleh jugak share ilmu pada yang sudi. 


Tutorial nie senang nk faham.. Nanti nak buat boleh rujuk dekat sini.

Dekat sini pun penerangan dia bagus.. Senang nk faham.

Yang ni plak tutorial yang ada lining.. Boleh cuba rujuk dekat sini.

Yang nie senang nak faham jugak.. Boleh rujuk di sini.

Wah banyak tak link yang saya kongsikan.. Nnt bolehlah try buat ye. Saya plak tak tahu bila nak mencuba.. Hehehehehehe biasalah mood "M" sentiasa ada.

2 comments:

  1. Ila buat door gift utk kenduri kawin nanti..menarik nih..

    ReplyDelete
  2. tuelah.. ikut perancangan mmg mcm tue. nk buatkan utk adik ipar, ila bg cdgn nk sponser dia kata x payah. So dh alang2 cari tutorial tempek dkt blog sendiri takut terlupa link dia..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails