Followers

Sunday, February 19, 2012

Crochet: Baby Set MU club


Alhamdulillah siap jugak akhirnya baby set Manchester United nie... Lalalalalalalalal sebenarnya masa terima order nie saya tersangatlah gembira.. Nak tahu kenapa?? Memang impian saya dr dulu nk buat topi foodball club..  Club apa?? Tentulah chelsea club.. Saya ni bkn peminat chelsea pun tapi dh cik abang saya suka chelsea terpaksalah sokong sama... Heheheheheheh nak buat macam mana nak ambik hati konon.. Hehehehehehehehhe.. Shutttt jangan ngadu dengan cik abang saya tau.. Takpe next time kita buat chelsea plak ek..

Sebenar2nya saya nak buat logo dekat topi, kasut, mitten bkn just huruf. Rajin tak saya?? Tapi masalah timbul bila printer saya meragam. Tak dapatlah impian saya nak letak logo. So jalan terakhir terpaksalah saya potong huruf dari felt.. Jangan tak tahu nak potong2 felt nie pun makan masa lama. Saya start potong pukul 2am pukul 5am baru siap tampal dan jahit... Fuhhhhh lama tak?? tengok senang dan mudah.. Just potong tapi tetap azab sebab huruf2 nie kecik aje.. Siapa yang pernah buat pasti tahu.

Topi MU Club

Booties MU Club

Mitten MU Club

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails