Followers

Saturday, February 25, 2012

Felt: bantal


Wah banyak tak bantal yg saya buat?? Hehehehehehe salah satu bakat terpendam saya..
Bakat terpendam k??
Taklah.. Hobi terbaru saya..
Kadang2 tue jemu juga asyik mengait aje
Sesekali layan jahit felt mmg best. best n best.
Tapi felt saya tak boleh layan selalu.. sbb saya nie antara individu yang tak kreative..
Tapi sangat meminati craft.
Ek ada k macam tue?? Taklah macam nie..
Sesekali bolehlah layan jahit felt.. 
Felt kena rajin buat homework supaya hasil kita bombastik.. 
Kalau boleh biar kita keluarkan idea baru dan bukan kita mengikut idea org lain..
Layan ajelah ek kalau korang tak faham apa yang saya cakapkan nie.
Buat2 aje faham.. Nanti karang saya merajuk langsung tak ber up date blog saya ni..

Nak tahu macam mana saya boleh terjebak boleh join buat bantal nie?? Alkisahnya macam nie.. Saya tengok ramai crafter yang buat bantal.. So timbullah keinginan nak try buat.. Tup2 my admire dalam buat bantal nie ada buat tutorial di majalah wanita, apalagi terus saya rembat MW tue nak belajar.. Beli aje tapi baru bulan lepas saya try buat. Kiranya lama jugak MW tue terperam.. hehehehehe biasalah saya.. Benda dh basi baru terhegeh2 nk cuba.. masa tengah panas sibuk cari tp dh sejuk baru nk try.. Apa org kata dah ketinggalan zaman baru nk try..
hehehehehe melalutlah plak saya nie.. layan ajelah ye bantal2 saya yang tak seberapa nie..





Mini Pillow
RM10
1/2 A4

Mini Pillow
RM10
1/2 A4

Mini Pillow
RM10
1/2 A4

Ada lagi tau bantal yang saya tak upload.. Ada masa, nanti saya upload ek.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails