Followers

Monday, February 27, 2012

Crochet: Cardigan


Alhamdulillah saya dapat rezeki lagi tempahan cardigan dan berjaya menyiapkannya.. Best memang best.. Satu kepuasan buat diri saya.. Nak tahu kenapa?? Pattern nie kiranya memang hasil saya sepenuhnya. Bukan bermaksud saya yang reka pattern cardigan nie tau.. tapi saya buat sendiri cardigan nie tanpa berpandukan mana2 pattern.. Kiranya pattern saya sendiri..  Alamak tak reti nak terangkan. Harap2 korang fahamlah ek.
Cardigan kali nie try n error saya untuk kali kedua. Tapi kali ni dah bertambah konfiden nak try mana2 pattern dan dah mula faham selok belok pattern cardigan.. Saya dalam proses nak menyiapkan cardigan yang hanya berpandukan gambar.. Mencabar jugak tue.. Asyik try n error aje.. Nanti dh siap saya tunjukkan ek..


Taraaaa dh jadi baby set plak. Sebenarnya customer saya order cardigan aje.. Topi dan headband tue projek rahsia saya.. Rahsia k?? Saya buat sebelum cardigan nie siap lagi.. Bila cardigan nie siap baru teringat saya ada topi dan headband  colour yang lebih kurang mcm yang saya buat.. Bila dipadankan cantiklah pulak utk baby set..

3 comments:

  1. çok şık model..selam TÜRKİYE DEN

    ReplyDelete
  2. cantiknyer cardigan tuh...suker tgk kaler dier :D

    ReplyDelete
  3. TQ.. customer yang pilih sendiri utk cardigan tue.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails