Followers

Wednesday, May 19, 2010

Berapakah value blog anda??


Assalammualaikum,

Hari  ini semasa berblogwalking saya telah terbaca kat blog Aried yang kita boleh menilai blog atau sesuatu website kita. Penilaian yang dilakukan adalah berdasarkan kepada matawang bagi sesebuah negara. Contohnya ringgit Malaysia (RM) bagi negara Malaysia. Melalui bizinformation ini selain daripada value. kita juga boleh mengetahui ranking blog kita.

Website Value
RM 4,300.14
Daily Pageviews
< 10
Daily Visitors
< 10


Malaysia Rank
47,383
Number of Pages
1
External Links
-
Melalu rajah di atas di dapati bahawa nilai blog saya ialah RM4300 dan berada pada kedudukan 47383 peringkat negara Malaysia.  Adakah saya berpuas hati dengan value dan  kedudukan blog saya? Tidak ohh tidak. Nampaknya banyak lagi yang perlu saya lakukan supaya dapat meningkatkan lagi value blog saya ini. Tujuannya bukan untuk dijual atau berbangga diri tetapi sebagai pencapaian peribadi sahaja. Harap-harapnya apa yang saya impikan ini akan mencapai kejayaan. AMIN.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails